Представлено новий спортивний Mercedes-Benz E-Class

Mercedes-Benz E-Class нoвoгo, шoстoгo пoкoління дeбютувaв 25 квітня 2023 рoку. Рівнo зa рік німeцькa мaркa привeзлa нa Пeкінський aвтoсaлoн нoвe пoкoління спoртивнoї вeрсії E-Class зі стaндaрнoю кoліснoю бaзoю. Прeдстaвлeнo oдрaзу три вeрсії мoдeлі вaртістю від 63 370 перед 77 900 доларів. К порівняння, нинішній довгобазний E-Class «китайського» виробництва сверху місцевому ринку коштує від 62 000 впредь до 82 770 доларів.

Оформленням передньої частини кузова новий спортивний E-Class нагадує Mercedes-Benz EQ. Зокрема, хромованою рамкою решітки радіатора та «інтелектуальними» фарами аналогічної форми. Задні ліхтарі у новому дизайні з елементами у вигляді трикутної зірки трохи більше, ніж у Mercedes-Benz S-Class. Решітка радіатора доступна у двох варіантах виконання. Дверні ручки — висувні. У задньому дифузорі двушничек патрубки вихлопної системи за кутах.

У новому поколінні колісна хранилище E-Class збільшена держи 22 мм предварительно 2961 мм. Около цьому габарити моделі становлять 4949 х 1880 х 1468 мм. Коефіцієнт лобового опору складає 0,23.

Помещение оформлений у стилістиці Mercedes-Benz EQS та оздоблений шкірою, металом та деревом. Окремі елементи інтер\’єру виготовлені з переробленої та відновлюваної сировини. У стандартній комплектації спортивного E-Class триекранная передня сенсорна тротуар «MBUX super screen». Доступні дві теми оформлення: класична та спортивна. Вони відрізняються кольором внутрішнього освітлення та графікою РК-панелі приладів.

Щоб водій приставки не- відволікався на пасажирський екран, новий E-Class може зменшити його яскравість, використовуючи «режим конфіденційності». Також в арсеналі моделі дейтаграмма MBUX Entertainment Plus, підтримка 5G та цифрового ключа.

У поміч водієві передбачили автогальмування, утримання у смузі руху та інтелектуальне паркування. Сингония Attention Assist визначає сонливість та маловыгодный сконцентрованність водія в дорозі.

За попередньою інформацією, новий E-Class укомплектували двигуном 2.0T, 48-вольтовим стартёр-генератором та 9-ступінчастою автоматичною коробкою передач. З таким набором автомобіль прискорюється від давно 100 км/бадняк за 7,5 секунд. Офіційно параметри потужності безграмотный оголошено.

Автомобіль отримав додаткову адаптивну безступеневу систему демпфування, покращену пневмопідвіску та систему активного кермового керування задніми колесами. У комфортному режимі, если швидкість перевищує 120 км/годик, кузов автомобіля автоматично опускається получи 15 мм. Около цьому задні железка можуть повертатися получи кут 4,5 градусів, зменшуючи діаметр повороту автомобіля накануне мінімальних 10,8 м.

Комментирование и размещение ссылок запрещено.

Комментарии закрыты.